Veel Gestelde Vragen / Frequently Asked Questions
Hier kunt u inloggen. Dat kan mét of zonder eigen account. Geef het aantal gewenste kaarten aan en u wordt doorgeschakeld naar de betaalpagina. Scroll op de pagina naar beneden en klik op het linkje AFREKENEN. Betalen gaat via IDeal. Na betaling wordt er een QR-code naar uw e-mailadres gestuurd. Deze kunt u op de dag van de voorstelling vanaf uw telefoon laten scannen bij onze kassa.
2. Als ik niet naar de voorstelling kan gaan, krijg ik dan een tegoedbon, mijn geld terug of kan ik deze verzetten naar een ander moment? Ook krijgen met enige regelmaat de vraag om kaartjes te verzetten naar een andere datum. Dit geeft technisch gezien een hoop extra werk. Dat proberen we te voorkomen, aangezien we bij Scagon De Luxe alleen met vrijwilligers werken. Wij adviseren u om het kaartje aan iemand anders over te doen.
3. Via de website heb ik kaartjes besteld, maar geen bevestiging gekregen. Antwoord: Na uw bestelling wordt er een bevestiging met een QR-code naar het door u opgegeven e-mailadres gestuurd. Als dat niet is gebeurd dan is het e-mailadres misschien niet correct ingevoerd. Of de bevestigingsmail is in de 'spam' beland. Dat is geen probleem, uw kaartjes staan gewoon in ons reserveringssysteem. Op vertoon van uw betaalbewijs en/of factuurnummer kunnen de kaartjes in de computer bij de kassa worden afgevinkt. 4. Hoe word ik VRIEND van Scagon De Luxe? Antwoord: Op onze website staat rechtsboven het woordje INFO. Als u daar op klikt, ziet u in het uitvalscherm Word Vriend staan. Klink deze aan en u komt op de pagina waar de stappen worden uitgelegd.
5. Ik ben slecht ter been, kan ik een plek reserveren op de 1e rij? Antwoord: Dat kan. Als u een half uur voor aanvang van de voorstelling aanwezig bent, kunnen onze medewerkers bij de bar of kassa een plek vooraan reserveren.
6. De voorstelling is uitverkocht, is het dan mogelijk om een niet gebruikte of niet opgehaalde ticket over te nemen?
8. Mogen kleine kinderen (gratis) mee op schoot?
9. Kan ik bij Scagon De Luxe (gratis) parkeren? Antwoord: Nergens in Schagen hoeft men betaald te parkeren, wel zijn er blauwe zones. In die gebieden mag je niet te lang parkeren. De blauwe zone is herkenbaar aan borden en aan blauwe lijnen langs de parkeervakken. De parkeerduur in de blauwe zones van de hele gemeente Schagen is maximaal twee uur. Wie bijvoorbeeld om 11.00 uur aankomt, mag de auto geparkeerd laten tot 13.00 uur. In centrum Schagen geldt de blauwe zone het hele jaar door, van 10.00 tot 18.00 uur, op vrijdag tot 21.00 uur, op zaterdag tot 17.00 uur. De zone wordt duidelijk aangegeven door verkeersborden en blauw gemarkeerde vakken. U vindt ze in (delen van) Rensgars, Nieuwstraat, Markt, Gedempte Gracht, Nieuwe Laagzijde, Molenstraat, Torenstraat en de Laan.
Staat uw vraag er niet bij, dan kunt u mailen naar:
|
Laatste nieuws |
AGENDA |
Onze Facebook pagina |
CONTACT |
Deel deze pagina |